Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

24 Mayıs 2018 Perşembe

Diyet Günlüğüm 1

diyet günlüğü ile ilgili görsel sonucu
Günaydın millet,
Eskiden sabahları daha enerjik olurdum ne oldu bana diycem (yaşlanıyorum sanırım) sebebini de bilemiyorum. Yok be 38 yaş daha hayatın baharı sayılır ne yaşlanması diye  konuşurken buluyorum kendimi. Çok halsizim ne zaman geçecek bu halsizlik halleri bilemiyorum. 

Neyse ki diyet sebebiyle gayet sağlıklı besleniyorum. Belki de çikolata falan tüketmiyorum ya onlar mı bana enerji veriyordu acaba? Bu hafta sonu yine diyetisyen kontrolüm var. Bakalım durumlar nasıl geçen ay vücudumdaki yaklaşık 7 paket margarine (1800 kg yağ) veda etmişim :)) Ahhh canım yağlarım sizi ben ne künefeler ne katmerler ne kaymaklarla almıştım diye ağıt yakacak değilim tabi pek bi mutlu oldum bu sonuca. Verdiğim yağları öğrenirken iyi hoş da pasta börek tatlı yiyememek çok acı. Zaten bunları yiyemek dışında bi şikayetim yok yani hiç aç hissetmiyorum kendimi. Aç kalırsam kaslardan verirmişim. Tatlılar benim mutluluk kaynağımmış bunu anladım. Haftada bir kez 3 top dondurma hakkım var hafta sonu gelsin diye yolunu gözlüyorum vallahi. 

Hiç acıkmıyorum çok samimi söylüyorum bunu. Çünkü protein ağırlıklı besleniyorum 1500 kalorilik bi diyet listem var onunla gül gibi geçinip gidiyoruz. Sağlık problemlerimden dolayı oruç tutamadığım için normal listeme devam ediyorum. Aylardan sonra ilk kez dün 56,700'ü gördüm tartıda ♥ Hedefimiz 50 kg. inşallah o zamana kadar dayanabilirim. 

2-3 haftadır spora başladım. Pilates topu aldım bi arkadaşımdan heves edip, fiziksel engelimden dolayı biraz zor oluyor yine de 2-3 hareket onunla yapıyorum, biraz pilates bandıyla çalışıyorum. Ters ve düz mekik çekerek, bir kaç iç bacak hareketinin yanında kollar ve sırt için hareketleri yaptıktan sonra hareketli müzikle son ses müzikle çılgınca dans ediyoruz benimkilerle :D 1 saatin sonunda pertim çıkmış olsa da  kendimi inanılmaz mutlu hissediyorum. Karın kaslarımın olduğunu hissediyorum mesela :)) Aaa benim orda çok uzakta bi yerde karın kaslarım varmış diyorum :)))) Diyetisyenim haftada en az 3 gün spor istemişti maalesef bazen hafta 1 bazen 2 yi zor yapabildim. İşten gelince çok yorgun hissediyorum yemekten hemen sonra zaten yapılmıyor kalp krizini tetikleyebildiği için, sonra da uykum geliyor. Hafta sonu zaten ev işleri o kadar yoğun oluyor ki spor yapacak enerjim kalmıyor, yine yorulup yapamıyorum. Misal bu hafta hiç yapmadım. Yazılıya son anda çalışan öğrenci misali bugün ve yarın yaparsam bi parça yırtmış olurum belki ;) Merak içerisinde bu cumartesi diyetisyenin ne diyeceğini beklemekteyim. Bir başka diyet günlüğümde görüşmek üzere hoşçakalın... 

16 yorum:

  1. Şekerden vazgeçsem Adriana Lima gibi olurum ama vazgeçersem. Offf
    Akrep Nalan gibi dolaşmaya devam
    Azmine helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker ve türevleri bir de hamur işler esas düşman kızartmaları saymazsak bunlardan uzak durunca hayat biraz mutsuz oluyor tabi. Herkes kendisi için en doğru olanı seçer ve uygular.

      Sil
  2. Şekersiz,unsuz bir hayat en güzeli.:) Azimle devamını dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bence güzel değil de mecbursan güzel yanlarını görmeye çalışıyorsun diyelim ;)

      Sil
  3. Yazınızı okurken detoks şişemden limonlu suyumu içiyorum :) Tavsiye ederim. Eğlenceli bir yazı olmuş. Umarım istediğiniz sonuca ulaşırsınız bence pes etmeden devam edin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Limonlu suyu sabahları uyanır uyanmaz içiyorum bende. Teşekkürler kıymetli yorumun için..

      Sil
  4. Kolay gelsin diyetinde Şule.Yorgunluk sanırım mevsim geçişinden kaynaklanıyordur ama yine de kan değerlerine baktırt derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa Gamze adımı mı unuttun :o
      Kan değerlerim çok düşük zaten canım daha önce yazınca tekrar olmasın diye buraya yazmamıştım. Kan ilacı kullanıyorum 1 aydır bakalım inşallah düzelir de eski enerjime dönerim bende...

      Sil
    2. Ayyy Ülkü çok özür diliyorum. Biraz önce ben yine sana mesaj yazdım ve yine Şule dedim. Eyvah bu şimdi takılır ben de.Tekrar özür diliyorum.

      Sil
  5. Rejim yapmayı başarabildiğim zamanlarda en işime yarayan şey karnım açken asla tatlı canım çekmemesi. Koy beni en bayıldığım tatlıların arasına ,aç karnına yüzüne bakmam. Tatlı canım çekiyorsa anla ki rejimim gümlemiş :)

    Benim de acilen başlamam gerek. İki buçuk ay sonra yeğenimizin düğünü var mümkünse yenge gibi gözükmek istiyorum babaanne gibi değil :D

    Ramazandan sonra becerebilirsem başlamalı. Umarım. İnşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin ki iyiymiş Handan ama ben de aç hissetmiyorum zaten: Tokum ve tatlı şeyler yemek istiyorum. Allah'tan ara öğünlerdeki kuru meyvelerin şekeri var da nefsimi körlüyorum.
      Ben de seni uzun süredir boydan görmüyormuşum sanırım dün instagrama koyduğun fotoğrafta dedim ki kendi kendime Handan sabah sporu da yapıyor niye bu kadar kilo almış diye düşünmüştüm. Evet yenge olma yolunda olman için sana başarılar diliyorum canım :)

      Sil
    2. Merak etme ben de görmemiştim o kadar kocamanlaştığımı, kendimi de hep boydan görüyorum ama :D Valla geceleri yürüyüşüme de devam ediyorum ama ancak bu kadar. Rejim yapmadığım sürece kilo alıyorum ben.

      Sil
  6. Şu hamurişlerini icat edeni...onlar olmasa ne diyet derdi kalacak ne kilo

    YanıtlaSil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)