Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

19 Ocak 2016 Salı

NERELERDEYİM?

2016'ya nasıl bir giriş yaptım anlayamadım. Yeni yıl her alanda bereketli geldi,  İşler öyle çok arttı ki bırakın bloğu internet bile açacak vakit bulamadım. Yok ama bu kadar çalışmak insan bünyesine zararlı kanımca :) İşverenlere önemle duyurulur... Aslında işlerin yoğunluğu aralık ayının son haftasında başlamıştı ocağa devretti. Aynı zamanda üstüne bir de Onur'un hastalığı eklenince tadından yenmez hale geldi. Onur'u doktora götür, evi sürekli ara ateşi kontrol et, işlerden kafanı kaşıyacak vakit bulama, eve git yemek yap, Görkem'in ödevleri kontrol et, veee arada telef olan bir anne. Ne zaman ahaa işte kitap okumak için mükemmel bir zaman desem 2 sayfadan sonra göz kapaklarıma karşı koyamadım. Bu süreci her gün başka bir kitapla karşıma çıkan arkadaşlarıma içten içten gıcık olarak geçirdim :) 

Onur'un durumu antibiyotik tedavisinin ardından iyileşmeden devam etti 5 gün boyunca sürekli ateşliydi. Uykusuz geceler ve ertesi gün iş, sonraki gece Görkem'in kulak ağrısıyla ve devam eden uykusuz bitkin günlerin ardından hasta pili bitmiş bir ben. Daha yılın ilk yazısını yazıyorum ne ayıp değil mi? Peki hangi halde bir yandan burnumu siliyorum ve akan gözüm cabası, diğer yandan yazmaya çabalıyorum. Uzun süredir bu şekilde hasta olduğumu hatırlamıyorum. Nazar oldu nazar...
Ateşe, hastalığa iyi gelen birşey keşfettik. Kinetik kum, sürekli görüyordum ama evde bir de kum temizlemek istemediğim için almayı sürekli erteliyordum. Hediye gelince kum temizlemek farz oldu bana :) Eskiden hiç üşenmezdim. Aman yeter ki çocuklar oynasın, kirlensin derdim. Ne parmak boyası çıkarıyorum ne sulu boya tembel anne oldum ben :))

Hazır 2016'ya girişten bahsetmişken yıla farklı bir giriş yaptım. Yıllar sonra ilk defa yeni yıl kartı aldım hem de hepsi el emeği göz nuru. Buradan tekrar teşekkür etmiş olayım. Teşekkürler Sevgili Özlem, Serra ve Esra, iyi ki varsınız ve iyi ki tanımışım sizleri...
Ve yine yıllar sonra 2balık Esra sayesinde çoookk uzaklarda bulunan arkadaşlarımızla hediyeleşme fırsatı bulduk. Güzel, keyifli ve heyecanlı bir etkinlikti. Çok cici hediyelerim geldi. Paketi bile özenli ve mis gibi lavanta kokuluydu. Bambaşka duyguları yıllar sonra yeniden tattım. Bana kattıkların için çok çok teşekkür ederim Esracım. Seviliyorsun bilesin :)
Bu cici çocuk kitaplarını gönderen sevgili Banu'ya kucak dolusu sevgiler...

Okuma hallerimde dağıldı aslında 1-2 ay öncesine kadar okuduğum her kitabın bende bıraktıklarını yazıp, geri döndüğüm zaman o kitapları hatırlayabiliyordum. Balık hafızalı olduğum için hatırlamıyorum bu şekilde yapmazsam ne yapıyım böyle bir çare bulmuştum. 3-4 tane bitirdiğim kitap var hepsini bir araya toparlar yazarım belki kendimi toparlayamadım ki kitapları toplasam.. Aralık ayından kalma 2 tane yarım kitabım var aa ne ayıp :o Bunlardan bir tanesi büyük bir merakla başladığım "Kün" beni hayal kırıklığına uğratınca devam edemedim. Ama inadım inat bitireceğim. Belki  de sonunda beni utandıracak. Diğeri "Yavaş Ebeveynlik" aslında akıcı ama yazar kendi tecrübelerini anlatmış bu nedenle biraz sıkıcı geldi. Bizde de var anacım 2 çocuk bizde mi kitap yazalım. Psikolog olup hem de anne olunca tecrübeleri toplayıp kitap yazılıyor demek ki.. Onu da bitireceğim yorumum değişir mi bilmiyorum bitince... 

Kendim gibi yazıda bir hayli dağınık oldu farkındayım. Bu da nazar boncuğu olsun...
Herkese sağlıklı günler...

Sevgilerimle Ülkü... 

12 yorum:

  1. Ülkü'cüğüm çok geçmiş olsun, :(( inşallah şimdi çocuklar daha iyidir, havalar hastalık havası lütfen dikkat edin hepiniz. Evet dediğin gibi nazar boncuğu olsun, Allah nazardan saklasın ailece...
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar iyi şükür ama ben çok hastayım. Allah beterinden saklasın geçecek inşallah. Teşekkür ederim Müjde abla 😊
      Sevgilerimle...

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Hastalıkları en kısa sürede atlatırsınız inşallah.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnşallah çabuk atlatırım sağlık gibisi yok.
      Benden de çokça sevgiler...

      Sil
  3. Çok geçmiş olsun. Aynı dertten bende muzdaribim... Bu seneki virüsler geldimi gitmek bilmiyor :(
    O kinetik kumu bende görüyorum sürekli, kendim oynamak için hevesleniyorum ama daha çok :))
    Sonra vazgeçiyorum...
    Sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Kinetik kumun döküntüsü fazla olsa da gerçekten tavsiye ederim. Farklı bir dokusu var. Hem akıp gidiyor elden hem de özel kalıplarıyla şekil alıyor. Ailecek oturup oynuyoruz. Keyifli vakit geçiyor. Vazgeçmeyin alın alın :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Canım Ülkü, çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Ben de iyi ki tanıdım seni :)
    Yavaş Ebeveynlik kitabını Elif daha minnacıkken okumuş ve sevmiştim ama şimdi okusam keyif verir mi bilmiyorum, ikinci kitabı da bu yüzden almadım. Bakalım senin yorumun değişecek mi kitabı bitirince?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esracım özellikle çocuk gelişimiyle ilgili kitaplara yaklaşımım çocuklar yokken başkaydı şimdilerde çok başka. Gözlerimin akıntısı durup kitap okuyacak duruma gelebilirsem yarım bıraktıklarımı bitireceğim inşallah. Yorumumu da buraya yazacağım. Görüşürüz yine.
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  5. Bu sene bizden de hastalık çıkmadı bir türlü. Çocuklar uzun süre hasta olunca zaten annenin hasta olmaması imkânsız oluyor o yorgunlukla. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kış ayı hastalık ayı oluyor... Size de geçmiş olsun...

      Sil
  6. tamam nazar boncuğusuuu. geçmiş olsun ama ailece oyun fotosu ne tatlı ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın deepcim. Evet ailecek bu tür etkinlikler güzel oluyor. Fotoğraflamasam ayıp olur bende çok seviyorum bu tür fotoları güzel anılar biriktiriyoruz işte fotoğraflarda..

      Sil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)