Çocuklu Hayat

19 Ağustos 2015 Çarşamba

BEYŞEHİR GÖLÜ

Şu manzaranın hastasıyım. Karşımda bu manzara elimde kitabım yanımda mis gibi sıcak çayım. Daha da bişey istemem desem yalan olur. Söz gelimi yani :)
10 gün kadar önceydi sanırım bir hafta sonu kahvaltıyı yaptık. Plansız bir tatil gününe uyanmanın şaşkınlığı üzerimizde ne yapsak ne etsek diye düşünürken uzun süredir aklımızda olan Beyşehir Gölü'ne gitmeye karar verdik. Saat 12 gibi evden çıktık. Her çıkışımız bir merasim zaten çocuklarla. 14,30 gibi ancak varabildik. Neyse vardık göl kenarına biz evden çıkarken gayet günlük güneşlik olan hava kapandıkça kapandı. Ara ara yağmur bile atıştırdı.
Çocuklara değişiklik olsun da ne olursa olsun. Gölde yat gezisi yaptık. Biraz geç saate kaldık hafiften üşüdü çocuklar gezinin sonuna doğru şükür ki hastalanmadılar. Tecrübe ettik.
Bir daha yat gezisini ilk sıraya alacağız :)
Bizimkilere su olsun da ne olursa olsun. Deniz, göl hiç farketmez nerdeyse su birikintisiyle idare edecek kadar vahim durumda bir ilçede yaşıyoruz. Yatın bir ucundan bir ucuna koşturup duran Onur'un keyfine diyecek yoktu. Geziler en çok çocuklara yarıyor. Abur cuburun dibine vuruyorlar.
Çocuk olmak ne güzel şey...
Bu günlerde Onur'da acayip bir dondurma tutkusu başladı. Akşam üzerileri her gün babasıyla dondurma yiyorlar. Tutku denilecek kadar oldu. Geçen gece babası bunu rüyasında dondurma yalarken görmüş :)) Keşke halini videoya çekseydin dedim. Sizlerle de paylaşırdım instagramdan. Çok güldüm babası güzel taklit ediyor o geceki halini :))
Bu manzaranın da hastasıyım. Hayatımın 3 şovalyeleri :))
Burası da Gölü'ün kenarında çay bahçelerinin ve çocuk parkının olduğu, dört tekerlekli ve iki direksiyonlu bisikletlerin kullanıldığı meydan.
Bisikletler çok iyi düşünülmüş. Yarım saati 10 lira. Karlı iş ;)
Çok keyifli göl kenarında bununla turlamak.
Benim için gezinin en keyif verici yanı 18 yıldır görmediğim ortaokul arkadaşım Filiz orada görev yapıyor ve ikamet ediyor. Onunla çay bahçesinde buluştuk. Minik kızı Duru yakından çok daha tatlı maşallah. Ben ani haber verdiğim için çok kısa görüşebildik. Bir dahaki sefere daha planlı bir şekilde buluşmak için sözleştik. O kitapkurdu blogerlardan ziyaret etmek isterseniz buyurun lütfen
tık tık Filizimsi...
Bu arada kalpler de çok fena açtı bizi Filiz ne dersin :))

Hoşçakalın, sevgiyle kalın...

1. Manzara çok güzel gerçekten. Havanın güzel olması çocuklar için önemli tabi ama son baharda yağmurlu havalarda da çok güzel oluyordur eminim :))

1. Oluyordur heralde sürekli orada olmadığım için bilemeyeceğim ama hava güzel olunca çocuklar üşüyecek derdi olmadan rahatça geziliyor. Ama sonbaharla ilkbaharda çocuklar üşür mü acabalarıyla gezince sıkıntılı oluyor tabi ;)

2. Manzara gerçekten şahaneymiş. Keyifli günlerinizin devamını dilerim :)

1. Teşekkür ederim. Hepimiz için keyifli günler olsun

3. Uzun zamandır planladığımız görüşmeyi bu vesileyle yapabildik, darısı daha uzun ve kalabalık olanların başına :)
    Bir de orman ve göl manzarasının birleştiği yerleri gör derim, hamaktan kalkmak istemeyeceksin :)
    Pembe de çok yakışmış bize...

1. Bi daha ki sefere de oraları görürüz inşallah arkadaşım :)

4. melabaaaağğğ :)))) beyşehirde tekne taam not aldım şeker aileee :)

5. manzara muhteşem :) gidilecekler yerler listesine eklendi bile :)

1. Suyun olduğu her yer dinlendiriyor beni, eğer sizin için de öyle ise görülmeli ;)

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)