Çocuklu Hayat

Çocuklu Hayat

8 Temmuz 2015 Çarşamba

KARIŞIK HALLER



(Parmaklar bana ait)

Blog dünyasında yeni olmama rağmen çok çabuk alışmışım bağlanmışım buralara... Bloğuma belli aralıklarla yazı yazmaya onu hep canlı ve güncel tutmaya ne de çabuk alışmışım. İnsanoğlu herşeye çok çabuk alışıyor. Yaklaşık 12 gündür yazı yazmamışım. Üzgünüm seni ihmal ettiğim için sevgili blog :( Hayat bir yandan akıp giderken, hepimizin çeşitli meseleleri var tabi. Son günlerde kafam öyle karışık ki tilkilerin kuyrukları nerdeyse birbirine değecek :)) Nerden başlasam nasıl anlatsam diye düşünürken hala bişeyler karalamaya çalıştığımın da farkındayım :) Düşünün artık halimi... Ben en iyisi burada olmadığım günlerde neler yaptım şöyle bir özet geçeyim.

Zaten gündemimde olan bir bakıcı arama meselesi vardı. Sizlere daha önce bundan bahsetmiştim. Şu andaki bakıcım arefe gününe kadar bakacaktı. En son bu sabah işi çıktığını ve cuma günü son iş günü olacağını söyledi. 3-4 gün önce 45 yaşlarında bir bayan aradı bakıcılık için. Eşimle evlerine gittik. Tanıştık zaten burası küçük bir yer olduğu için insanlar birbirlerini tanır. Neyse eşi babamı falan çok iyi bilirmiş falan falan. Kadından pozitif elektrik aldık. Şartlarımızda karşılıklı anlaştık ve bayram sonu başlamasına karar verdik. Alıştırma evrelerinde haliyle 1 hafta 10 gün kadar evde olacağım benim ufaklık kolay kolay ısınamadığı için bu süre belki de uzayacak bilemiyorum şu anda. Daha öncesinde bir bakıcı adayı başlamıştı 10 gün kadın eve geldi, gitti, oynadılar falan ama benimki çorabını dahi giydirtmedi kadına. Kabul ediyorum yapı itibariyle kadın biraz soğuktu. Bunu da benimki hissetti sanırım ve o bakıcı olmadı haliyle. Oğlumun mutlu olduğunu ve bakıcıya tamamen alıştığını görmeden işe başlayamıyorum. Ben işe başlayınca da zaten 2 hafta kadar da babannemiz geliyor. Bakıcı ile biraz da o duruyor yanlarında. Yaklaşık bir ayın sonunda küçük beyle bakıcı ancak yalnız kalıyor. 

Başka bir konu iş yerindeki şefim istifa kararı aldı. Kısa bir süre sonra şeflik boş kalacak. Benim düşüncem yönetim nasıl olsa görür kimin hak ettiğini, buraya emek veren, işleyişi bilen, diğer arkadaşların çalışmalarını engellemeyecek şekilde düzenin devam etmesi yönündeydi. Ben bu konuya bu saf düşüncelerle yaklaşırken diğer birimlerden koltuğun taliplisi çoğalmış. Hemen araya adam sokmalar ben o göreve talibimler. Yaa arkadaş nasıl iş ya. Ne ayıp durun hele adam daha görevinden resmen istifa etmedi siz koltuk kavgasına başladınız. Talip olanlar aynı birimden olsa içim yanmayacak. Buranın işleyişiyle uzaktan yakından ilgilisi olmayan kişiler. Konunun sürekli konuşulması, yerine kimin geleceği kaygıları ve dışarıdaki taht kavgaları :)) devam ettikçe iş yerinde huzurum da kalmadı. Kafamı sürekli kurcalayan senaryolar artarken bakıcı değiştirme süreci de tam o zamana denk gelince daha bi muhteşem oldu içinde bulunduğum ruh hali.... 

Pazar günü park gitmişti bizimkiler. Salıncak tam durmak üzereyken Görkem inmeye çalışmış. O sırada kafa üstü yere düşmüş. Eve geldiğinde hem başı ağrıyordu hem de midesi bulanıyordu. Sardı beni bir telaşe doktor arkadaşları arıyoruz ne yapsak ne etsek diye. Derken Görkem kusmaya başladı. İki defa da kusunca acil yolu göründü bize. Acilde göz bebeklerine bakmışlar, şuur kaybı da olmayınca film bile çekmeden geri göndermişler. Gecenin ilerleyen saatlerinde biraz daha kendisini iyi hissedince kısmen rahatlamıştım. Ertesi sabah baktım ki şikayetleri devam ediyor.  Sağolsun aile hekimimiz Derya hanım, beyinde küçük kanamalar olabilir olayın üzerinden 24 saat geçmemiş, kusma da yaşanmış mutlaka tomografi çektir ki için rahatlasın dedi. Doğru özel bir hastanenin yolunu tuttuk.Tomografiyi çetirdik. Şükürler olsun ki sonuç iyi çıktı. Bir sorun yokmuş. Evlatlarımız bizim en kıymetli hazinemiz Allah hepimizin evlatlarını korusun... 

Yaz okulu için Görkem'i dini eğitim veren bir yere vermiştim. Daha öncesinde 1 yıl kreş eğitimi için oraya gitmişti ve çok memnun kalmıştım. Yaz okulu olduğu için süre kısıtlı bütün sureleri ezberletmek için çocukları çok sıkıyorlarmış. Son tahlilde onların yaz eğitimi ile benimki uymadı. Geçenlerde Görkem'in öğretmenini aradım. Yok ben ilgilenmiyormuşum da ödevlerini yaptırmıyormuşum. İyi de ben orası yaz okulu diye gönderdim ödevlerden haberim bile olmadı. Sayfa sayfa ödev verin, sureleri ben evde ezberleteyim diye para vermiyorum ki. Hem ben ezberleteceksem oraya niye gönderiyorum. Bi de ne dersi ne ödevi biraz daha hafif olmalı eğitimi ve eğlendirmeli çocukları. Görkem'e sordum zaten o da gitmek istemiyor. Bayram sonu onu da ordan alacağım evde biraz dinlensin çocuk. 

Yazıya başlarken anlatacak çok şey vardı. Keşke konu başlıklarını bir kenara not etseydim. Kafa karışık olunca hem toparlamak hem de yoğunlaşmak zor oluyor. Sıkıntılı günler var önümde Allah sağlıklı ve bizim için en hayırlısı olacak şekilde bu işlerin içinden çıkmayı nasip etsin. Benden şimdilik bu kadar sevgiyle ve hoşçakalın...

14 yorum:

  1. yok yok gayet iyi olmuş yazı hiçte karışık değil ama 12 günün özeti için neler yaşamışsın öyle yavv :)) İnşaalllah bakıcı iyi çıkar dileklerimi gönderiyorum. Birde evet sure ezberletirken bile çocukları eğlendirerek ısındırmak lazım Mazallah tümden sogutabılırler. ben bile çoğunun anlamını 20 yaşına gelince öğrendim yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi peş peşe geldi işte. Aman bu kadarla kalsın diye şükrediyorum. İyi dileklerin için teşekkürler.

      Sil
  2. Zorlu bir süreç olmuş...İşe başlama zamanı yaklaştıkça ben de uykularımı kaçıran ihtimallerle boğuşuyorum...
    Bu arada dün rüyamda seni gördüm, ellerimizde sebze poşetleri hızlı trene binmeye çalışıyoruz, trende iğne atsan yere düşmez zarzor biniyoruz. Hayırdır inşallah :)
    Görkem'e geçmiş olsun, Allah korusun çocuklarımızı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen naptın bakıcı meselesini eski bakıcınız bakmayacak mı? Uyku kaçırılmayacak bişey değil ki :(
      Hayırlara gelsin inşallah. Bayram sonu şu bakıcı işini bi ayarlıyım gelicem Beyşehir'e görüşelim artık yaniii
      Teşekkür ederiz teyzesi geçti şükür artık...

      Sil
  3. Sabır sabır sabır..Herşey geçiyor, bakıcı için teyzesiniz.net 'e bak demiş miydim sana? Çok fazla seçenek var.

    Böyle böyle günler geçiyor, çocuklar büyüyor, biz de yorgunluk ve gerginlikten kendimizi sıka sıka erkenden yaşlanıyoruz sanki:( Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifcim o siteyi tavsiye etmiştin de benim bulunduğum bölge için hiç aday yok orada. Büyükşehirde olsam neyse de bu ilçe için oralardan bakıcı çıkmaz bana teşkkür ederim tavsiyen için. Aynen onlar büyüyecek de bizde de hayır kalmayacak anacım. Kadınların ömrü böyle böyle yitip gidiyor demekki. Saçlarımda aklar fazlalaştı vallahi düşün düşün.

      Sil
  4. İnşallah yeni bakıcısına da kısa sürede alışır yavrunuz.Bu arada çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Geçmiş olsun. Aksilikler bir kere üstüste geldi mi? Sıkar. Düşe kalka büyüyecek diyerek onlarla ağlayıp onlarla gülüyoruz. Bakıcı konusunda iyi şanslar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Şans bizden yana olur umarım...

      Sil
  6. eee son durum raporu versene amaaaa neler olduuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durum raporu yeni yazımda mevcut deepcim bayadır uğrayamadım yanıtsız kalmış buralar :(

      Sil
  7. Ay çok geçmiş olsun, okurken içim eridi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, zordu. Allah beterinden korusun evlatlarımızı

      Sil

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız sevinirim :)